torsdag 22 december 2011

Från Salem till Sneaky!

Åh vad dagarna går fort!! Jag hinner inte med! Som tur är har jag världens bästa svärföräldrar som själv erbjudit sig att ha Stella i natt, så jag har hela kvällen och lite i morgon på mig att städa, laga julmat och ungefär allt annat som jag ska göra. Men det blir bra. Jag börjar med det viktigaste så får jag se hur mycket jag hinner med. Det blir som det blir.

Jag har lugnat mig något efter min Salem-feber som jag hade igår. Det var heavy, så att säga. Idag sprang jag på värsta berget med Sneaky Steve-skor för 100 kr!!!!! Tungan blev förlamad och hängde utanför munnen. Köpte två par till mig själv, tror det kan ha varit de här modellerna som är på bilderna, men inte helt säker. Men nåt liknande i alla fall. Och sen köpte jag även lite till julklappar. Skorna var grymt sköna. Hett tips!







Inga kommentarer: